توسعه پایدار نور و محمودآباد

دست یابی به توسعه پایدار در یک سرزمین مستلزم توجه به ابعاد مختلف اقتصادی ، اجتماعی ، زیست محیطی و کالبدی در سرزمین است.

توسعه پایدار نور و محمودآباد

دست یابی به توسعه پایدار در یک سرزمین مستلزم توجه به ابعاد مختلف اقتصادی ، اجتماعی ، زیست محیطی و کالبدی در سرزمین است.

روستای سالده علیا

يكشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۱ ق.ظ

روستای سالده علیا یکی از روستاهای دهستان ناتل رستاق از توابع بخش چمستان شهرستان نور در استان مازندران است . این روستا از جنوب به روستای شهربند و از شمال به روستای سالده سفلی محدود می شود .
از سمت آمل که به سمت چمستان حرکت می کنید ، اگر در ابتدای ورود به روستای آهودشت از این جاده خارج شده و وارد فرعی سمت راست شوید ، بعد از عبور از روستای شهربند وارد روستای سالده_علیا می شوید . این روستا در سال ۱۳۸۵ دارای ۴۰۱ نفر جمعیت بود ، که سهم مردان از این جمعیت ۲۱۲ نفر و سهم زنان ۱۸۹ نفر بود ، خانوار ساکن این روستا نیز در این سال ۹۳ خانوار بود .
ده سال بعد، در سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا به ۴۵۱ نفر رسید که سهم مردان ۲۳۲ نفر و سهم زنان ۲۱۹ نفر بود ، اما خانوار این روستا در سال ۱۳۹۵ به ۱۴۱ خانوار رسیده است. این روستا با ۱۴۱ خانوار که به نظر می رسد باید دارای ۱۴۱ واحد مسکونی باشد ، اما تقریبا دارای ۱۰۷۳ واحد مسکونی است . تقریبا ۹۰۰ واحد مسکونی به عنوان خانه دوم در این روستا ساخته شده است .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی